25 Mayıs 2018 Cuma

Trakya Yol Yardım

http://www.trakyayolyardim.com/

PROFESYONEL YOL YARDIM VE KURTARICI HİZMETLERİ

Trakya Yol Yardım 'a Hoşgeldiniz..
15 Yıl'a dayanan tecrübe ile meşterilerine gerçek hizmet kalitesini bir araya getiren Mertcan Oto Kurtarma 7/24 hizmetinizde.

https://trakyayolyardim.com/
www.yolyardımtrakya.com

HİZMETLERİMİZ
Trakya Yol Yardım , Mertcan Oto Kurtarma olarak aşağıda listelenmekte olan hizmetlerimizi inceleyebilirsiniz.

Dilerseniz almak istediğiniz hizmetlerimizden TEKLİF ALABİLİRSİNİZ

Yada aradığınız hizmeti aşağıdaki listede bulamadığınızı düşünüyor iseniz bizlerle İLETİŞİME geçebilirsiniz.


ARAÇ KURTARMA    
TAŞIMACILIK HİZMETİ    
TAŞIMACILIK HİZMETLERİ    
FORKLİFT KİRALAMA    
VİNÇ KİRALAMA    
TİCARİ ARAÇ KURTARMA    
HUSUSİ ARAÇ KURTARMA    
KAMYON KURTARMA    
TEKNE KURTARMA TAŞIMA    
KONTEYNER TAŞIMACILIĞI     
SEPET KİRALAMA    
OTO YOL YARDIM    
TIR KURTARMA    
MOTORSİKLET KURTARMA     
ATV KURTARMA     



Önceki
Sonraki

1 yorum:

  1. 1995 yılından bu yana “AYDOĞDU OTOMOTİV” adı altında siz değerli Audi, Volkswagen, Mercedes, BMW, Porsche, Opel, Range Rover ve Scoda araç kullanıcılarına en üst seviyesinde hizmet vermeye devam etmekteyiz. Müşterilerimizi ferah ve sıcak bir ortamda en uygun çözümü, en kısa zamanda bularak karşılıyoruz…
    Servisimizde oto bakım ve tamiri (ORJ) yedek parça, kaporta & boya, yol yardımı, elektrik ve elektronik tamiratlar başta olmak üzere bir çok konuda hizmet vermekteyiz. Konusunda uzman, güler yüzlü personelimiz ile  araçlarınızın  A’ dan Z’ ye her türlü bakım, tamirat ve servis hizmetlerini sunuyoruz…
    Servisimizde kullanılan yedek parçaların hepsi orjinal olup 1 yıl garanti kapsamındadır…
    Yol yardım
    Bir alo demeniz yeterli. Yor yardım servisimiz 7/24 saat hizmet vermektedir…
    Araçlarınızın arıza tespitleri bilgisayar destekli test cihazlarıyla yapılmaktadır…
    Servisimizde araçlarınıza yapılan bütün işlemler bilgisayar sistemiyle kayıt altına alınır…
    İstediğiniz zamanda aracınızın geçmişine yönelik yapılan bütün işlemleri görebilirsiniz…

    YanıtlaSil

Tüm Hakları www.cerkezkoy.tv.tr sitesine aittir.
İzinsiz alıntı yapılamaz kopyalanması suçtur.
2016-2017

Ana Sayfa | Kaynak Gösterme | Site Kullanımı | Sorumluluk | İletişim